ponedeljek, 24. avgust 2015

Afrodita Jojoba oil


Živjo lepotičke!

Že nekaj časa spremljam beauty bloge in po dolgem premisleku sem se odločila, da tudi jaz ustvarim svoj blog, ki bo postal moj hobi ob prostem času. Sem velika ljubiteljica, včasih kar mala obsedenka kozmetike, tako negovalne kot dekorativne.  In tako je nastala prva objava :) Uživajte ob branju :)

Predstavljam vam Afroditino hranljivo mleko za telo Jojoba oil. Sem velika oboževalka losjonov in tudi masel za telo. To mleko za telo je moje prvo od Afrodite in morem priznati, da sem navdušena. Moja koža je dokaj suha, zato ji to mleko resnično nudi bogato nego. Kot piše na izdelku – razkošna hranljiva nega, ki spodbuja proces obnavljanja kože! Z oljem jojobe in karite maslom kožo bogato nahrani, krepi njeno zaščitno funkcijo ter pomaga odpravljati neprijeten občutek »zategovanja«.
Velik plus je, da to mleko ne vsebuje parafina in parabena. V embalaži, ki je meni osebno prav "luštna" in enostavna za uporabo, ga je 250 ml, kar zadostuje za kar nekaj časa.



Tekstura samega losjona je dokaj gosta, ni preveč tekoča, kar mi je zelo všeč, lepo se nanaša in hitro vpije v koža. Ne pušča mastnega občutka na koži in prav prijetno diši – rahlo naravno sladkast vonj, ki ostane na koži še kar nekaj časa po nanosu. 


Mleko za telo lahko kupite v Afroditini spletni trgovini, v drogerijah in drugih bolje založenih trgovinah, cena pa je okoli 3-4 evre.

2 komentarja:

  1. Tole je res super mleko za telo - kožo nahrani ampak ti ne nardi tistega mastnega filma čez :-) pa gel za tuširanje je tud svetovn ;-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja res je...Gela za tuširanje še nisem probala, me je pa tole mleko res navdušilo :) Pa full mi je blo všeč, da se vonja nikakor nisem naveličala :)

    OdgovoriIzbriši