ponedeljek, 16. november 2015

Lierac - Micelarna voda in Hydragenist bogata krema

Pozdravljene lepotičke!

Že pred časom sem v nagradni igri zadela Lierac set, čudovito toaletno torbico v kateri je bila mini miceralna vodico (50ml) in Hydragenist krema (10ml).



Micelarna voda za obraz in oči


Cena za 400 ml micelarne vode je 25,81 €, kar se mi ne zdi veliko, saj je količina vodice res velika in se ne porabi tako hitro.

Ta micelarna vodica je primerna za vsak tip kože, še posebej pa za občutljivo kožo. Jaz sicer nimam občutljive kože, vendar mi je povsem ustrezala.

Nekaj besed o sestavinah. Vodica vsebuje Ecoskin, naravni kompleks s probiotiki in zeliščni med iz rasline Yacon. Te  sestavine ščitijo miklofloro in krepijo naravno obrambo pred zunanjimi škodljivimi vplivi. Vsebuje tudi ekstrakt črnega sleza, ki deluje pomirjujoče na kožo in ekstrakt lanovega semena, ki ščiti kapilare in razstruplja ter vitamin B5, ki spodbuja rast trepalnic.

Micelarna vodica ima prijeten svež vonj (beli mošus in potonika). Odlično odstrani ličila in vse nečistoče iz obraza in oči. Kože  mi ne izsušuje in ne zateguje, prav tako me oči po uporabi ne pečejo, kar mi je zelo pomembno pri micelarnih vodicah.

Uporablja se s pomočjo vatirane blazinice, po uporabi izpiranje z vodo ni potrebno.

Lierac Hydragenist bogata krema



Ta krema je primerna za suho kožo po 30. letu, kar moja sicer ni, vendar mi je vseeno odgovarjala. Morem pa poudariti, da kreme nisem mogla dodobra stestirati, saj jo je v mini verziji le 10ml.

Cena za 50ml kreme je 44,92 €, kar zame osebno ni malo.

Krema je sestavljena iz 7% kompleksa Hydra O2, ki koži daje udobje in mehkobo ter mareličnega masla, ki kožo globinsko nahrani.

Tekstura kreme ni ravno tekoča in tudi zelo kompaktna ne, nekaj vmesnega, zelo lepo mazljiva in  roza barve. Ima prijeten svež vonj, na koži pa daje  mehak, svilnat občutek in  se zelo hitro vpije v kožo. Koža je po uporabi nahranjena in zelo dobro navlažena.


*****

2 komentarja:

  1. Kako luškana darilna škatlica, takega darila mislim, da se ne bi nobena branila. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hehe verjamem, da ne :) Sem bila res vesela darilnega seta, saj sem si želela preizkusiti to znamko :)

    OdgovoriIzbriši