sreda, 24. februar 2016

Lierac - Čistilni gel za obraz (in micelarna vodica)

Živjoo!

Po dolgem času zopet pišem o znamki, ki me je do sedaj samo navduševala. To je znamka Lierac, ki jo najdete na njihovi FB strani ali spletni strani, kjer lahko izdelke naročite.




Lierac voda za čiščenje ličil obraza in oči
O tej micelarni vodici se pisala že tukaj in, ker me je popolnoma navdušila, sem si jo kupila v full size obliki (400ml).



Ker pa mi je zmanjkalo tudi mojega čistilnega gela za obraz, sem se odločila, da tokrat preizkusim Lierac-ovega.

Lierac gel za čiščenje obraza in oči
Ta gel vsebuje Ecoskin, to je naravni kompleks s probiotiki (Lactobacillus casei in Lactobacillus acidophilus) in med, iz rastline Yacon. Te sestavine ohranjajo mikrofloro in  njeno naravno obrambo pred škodljivimi okoljskimi dejavniki. Poleg tega vsebuje še izvleček limete za adstringentno, čistilno in osvežilno delovanje in izvleček zvezdastega janeža, ki deluje antibakterijsko in protivnetno. Kar pa mi je, poleg vseh teh sestavin,  zelo všeč je, da ne vsebuje klasičnih mil, ampak samo rastlinsko osnovo za umivanje, ki je obogatena z vlažilnim glicerinom. TOP! Preprosto navdušena.

Gel ima svež, dokaj nežen vonj jasmina. V embalaži na pumpico ga je 200ml. Za umivanju ga je potrebno le malo, saj se lepo speni in odstrani vse umazanije in ličila. Po uporabi je moja koža prijetno mehka in je nič ne zateguje. Zelo mi je všeč, da je gel namenjen tudi čiščenju oči – očesnega makeup-a, ki ga popolnoma odstrani. Opazila sem le, da je potrebno malce paziti, da gel popolnoma speremo z vodo, saj drugače oči rahlo pečejo. 



Ste že preizkusile kakšen njihov izdelek? Jaz vam zagotovo priporočam obisk njihove spletne trgovine in upam, da vas bo kaj prepričalo :)

Vesela bom tudi vsakega komentarja in delitve objave :)

*****

4 komentarji:

  1. Bere se super. Jaz sem do sedaj uporabljala njihovo kremo za področje okrog oči, bom pa sedaj prvič preizkusila kremico v polni velikosti in to miceralno vodico o kateri si pisala že v prejšnji objavi. :)
    Aja pa vse najboljše za pol leta bloganja ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Komaj čakam še tvoje mnenje o micelarni :) Mene čaka še tudi testiranje dveh njihovih kremic, še nista prišli na vrsto :) Hvalaa ;)

      Izbriši
  2. Nič od njih še ne poznam, ampak bere se pa super :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz sem jo spoznala s pomočjo nagradne igre, drugače jo verjetno še tudi ne bi :) Niso tako znani pa tudi reklame si ne delajo preveč, se mi zdi..ampak mene so do sedaj res navdušili :)

      Izbriši