sreda, 08. junij 2016

Dvorec Trebnik - Primerjava masažnih olj

Živjooo!

O masažnem olju vanilija sem pisala že tukaj, in nad njim sem še vedno popolnoma navdušena. Zaradi tega navdušenja sem želela preizkusiti  še kakšno olje in kupila sem olje za masažo ognjič in olje za masažo rakitovec. Vsa olja so naravna, brez sintetičnih barvil, mineralnih olj, parabenov in silikonov. Vsebujejo eterična olja, ki na telo delujejo zelo sproščujoče. Cena posameznega olja je okoli 10€.

Olje za masažo ognjič
"Masažno olje vsebuje mandljevo olje, ognjič ter eterično olje pomaranče. Primerno je za nego suhe in utrujene kože, hkrati pa varuje kožo pred dodatno izsušitvijo.
Mandljevo olje daje koži prožnost in mehkobo. Ognjič je bogat s flavonoidi in karotenoidi, ki kožo vlažijo in negujejo."

Nad tem oljem sem enako navdušena kot nad vanilijevim. Čudovit vonj, lepo mazljivo in hitro vpijajoče olje. Koža je po uporabi mehka, zelo navlažena, prožna. 

Olje za masažo rakitovec
"Olje za masažo vsebuje negovalno kombinacijo olj iz mandljevega, mareličnih pečk in rakitovca. Olje daje koži prožnost in mehkobo, jo neguje in intenzivno navlaži. Eterično olje sivke pomirja kožo."

To olje pa me je žal razočaralo zaradi ene same lastnosti – zelo rumeno/oranžne barve, ki ostane na koži in se posledično prenese na oblačila. Ima enake lastnosti kot ostala dva, kar mi je sicer všeč, vendar zaradi barve je pri meni redko v uporabi.




******

2 komentarja:

  1. Ta olja so top! <3

    Samo se tako počasi porabljajo, joj :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaa, pravo razvajanje so <3 Hehe, res je :D Sem si zadala cilj, da bodo sedaj nekaj časa samo olja v uporabi, losjone bom dala pa malo na stran :D

      Izbriši