ponedeljek, 29. avgust 2016

DermaluxeLash

DermaluxeLash je izdelek, ki pospešuje in krepi  rast trepalnic. Z njegovo uporabo zrastejo daljše, gostejše in močnejše trepalnice, svetle trepalnice pa potemnijo.

Uporaba: Podobno kot pri uporabi črtala za oči, z enim potegom nanesemo izdelek na očiščeno in suho kožo na zgornjo in lahko tudi na spodnjo veko, tik ob trepalnicah. Nanesemo enkrat dnevno, najbolje zvečer. Ko trepalnice dosežejo dolžino s katero ste zadovoljni, je za vzdrževanje dolžine dovolj nanos DermaluxeLash le na vsake 2-3 dni.

V čudoviti zlati embalaži je 1,5ml varnega in učinkovitega seruma za naravno rast trepalnic. Serum uporabljam že več kot mesec dni, vsak večer in tukaj so rezultati. Ob začetku uporabe sem bila malo zaskrbljena, saj so moje veke postajale rdeče, vendar sem potem na njihovi strani (tukaj) prebrala, da je to normalna reakcija. Prvi rezultati uporabe so se pričeli pojavljati med 14 in 21 dnevi, moje trepalnice so malce potemnile (naravno imam zelo svetle in nevidne), prav tako so malce zrastle. Predvsem mi je všeč, ker so vidno bolj okrepljene in manj krhke. Po mesecu uporabe sem zaznala, da trepalnice še vedno lepo rastejo, prav tako spodnje, kljub temu, da po spodnji veki seruma nisem mazala. Ker sem bila med tem časom na morju, so se moje trepalnice žal spet posvetlile od sonca. Po več kot mesecu uporabe, mi je velik plus tudi, da mi seruma še ni zmanjkalo, saj cena ni ravno majhna - okoli 40€.






Ni komentarjev:

Objavite komentar