sreda, 03. avgust 2016

Mirati nočna krema

Pred časom sem prejela v test Mirati nočno kremo, s katero sem tudi sodelovala v izzivi za Mirati ambasadorko. Naravno kozmetiko Mirati lahko najdete tukaj ali na njihovi FB strani
Kozmetika Mirati je narejena iz naravnih ali naravno pridobljenih sestavin. Glavna sestavina vseh krem in losjonov je organski ghee. Vsa uporabljena eterična olja so prav tako organska. Njihova kozmetika je brez parabenov, ftalatov, SLS in sintetičnih dišav. Všeč, kajne?

Nočna krema ima čudovite naravne sestavine -  maslo Ghee, Aloe Vero, karitejevo maslo, vitamin E in eterično olja kovačnika. Kožo navlaži, blaži, pomirja. Je izjemno hitro vpijajoča krema (ena izmed najhitreje vpijočih krem do sedaj), ki mojo kožo matira in ne pušča nobenega mastnega filma, niti občutka, da je na moji koži. Ima zanimiv vonj, katerega sem se morala malo navaditi, saj nisem bila prepričana ali mi je všeč ali ne. Vonj mi je dokaj močan in se obdrži na obrazu kar nekaj časa. Vendar mi je s časoma postal kar všeč. Krema je preprosto čudovita in moja koža jo obožuje, saj se zbujam z lepo, nahranjeno, navlaženo in zdravo kožo. 

Krema se nahaja v steklenem lončku z kompaktnim plastičnim pokrovom na navoj, v katerem jo je 50 ml. Po odprtju jo je potrebno porabiti v roku 3 mesecev, saj vsebuje naravne sestavine, ki imajo krajši rok trajanja. Za Mirati kozmetiko je značilna značilna modro obarvana embalaža, ki je meni zelo všeč in mi je bila navdih tudi pri ustvarjanju fotografije za Mirati ambasadorko :)



2 komentarja:

  1. Moram v boj, da jo porabim, ker ima kratek rok uporabe. Vonj je tisti, za katerega sem potrebovala precej časa, da sem se privadila nanj, je pa zelo vlažilna in res lepa krema za večerno nego. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz jo skoraj vsakodnevno uporabljam že verjetno okolica dva meseca, pa sem šele na polovici :) Jaa ta vonj je res nek poseben, v začetku sem mislila, da se ga ne bom mogla navaditi potem je pa kar šlo :)

      Izbriši