ponedeljek, 12. september 2016

Kripa Venezia

Pred nekaj časa sem dobila priložnost preizkusiti nekaj novega na našem tržišču. To je naravna kozmetika Kripa Venezia, s svojimi visokokakovostnimi ličili, ki so razvita ter izdelana v Italiji. Ta kozmetika je bila razvita posebej za občutljivo kožo in je izdelana iz izbranih čistih aktivnih sestavin. Bistvo te kozmetike so – naravne sestavine, izdelki primerni za vegetarijance in vegane in dolgotrajna obstojnost.

Testirala sem Radiant  Skin BB Cream – lahko vlažilno podlago za maksimalno udobje in Expert Touch Concealer – korektor z optimalnim prekrivanjem.

BB krema vsebuje rastlinske voske (sončnični vosek in vosek divjega ruja), karite maslo, Omega 3 in 6 iz navadnega rička ter olje rožmarina. Je brez parabenov, silikonov, parfumov… Je srednje prekrivna podlaga, z dodajanjem pa lahko prekrivnost stopnjujemo. Ima tudi SPF 10, kar je dodaten plus. Kar mi pri tej podlagi edino ni všeč je njen vonj (značilen za naravne izdelke), vendar se hitro porazgubi na koži. Povsem pa sem navdušena nad dejstvom, da je podlaga NARAVNA. Moja BB krema je v odtenku 30 Medium beige, ki je zame idealen odtenek za poletje, ko moja koža dodobra porjavi.

Kremni korektor je prav tako narejen iz naravnih sestavin – olja sončnice, voska divjega ruja, karite masla, Omega 3 in 6 iz navadnega rička in olja rožmarina ter ne vsebuje parabenov, silikonov, parfumov... Je izjemno lahek korektor, lepo mazljiv, dobro prekriven in dolgoobstojen. Všeč mi je, saj na predelu podočnjakov ne naredi maskastega videza in se ne useda v gubice. Skupaj z korektorjem sem prejela tudi mono paletko, v katero sem lahko shranila korektor.


Občutek, da na svojo kožo poleg naravne negovalne kozmetike lahko nanašam tudi naravno dekorativno, je nekaj najboljšega, saj vem, da koži tako nudim le najboljše.   





4 komentarji:

  1. Zadnjič na Instagramu sem prvič izvedela za to znamko. Bere se super in se je definitivno nebi branila preizkusiti :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz sem pred časom čisto slučajno opazila njihov Fb profil in so ravno izbirali nekaj punc za testiranje :) Tako da sem kar hitro izkoristila priložnost :) Sem vedno znova navdušena, če odkrijem kaj novega in še naravnega :)

      Izbriši
  2. Sliši se super! Izdelki so mi takoj padli v oči, saj izgledajo zelo 'high-end' :) xx Maja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Izdelka sta res odlična in ta kozmetika je res tudi na višji kakovosti :)

      Izbriši